Wiosenna sesja zdjęciowa centrum handlowego Pasaż Łódzki

Zlokalizowane przy ruchliwej Al. Jana Pawła II centrum handlowe Pasaż Łódzki jest właśnie po najnowszej sesji fotograficznej. Sesja zdjęciowa centrum handlowego w okresie wiosennym to doskonała okazja na odświeżenie wizerunku obiektu i przypomnienie klientom o jego atrakcyjnej ofercie.


Z końcem kwietnia mieliśmy okazję gościć z obiektywem w progach Pasażu Łódzkiego. To niezwykle interesujący obiekt, którego charakterystyczne wejścia, bogata oferta handlowa i wiecznie zapełniony parking stanowią o jego atrakcyjności dla mieszkańców Łodzi i okolic. Sesja zdjęciowa centrum handlowego obejmowała ujęcia na zewnątrz obiektu oraz w jego obrębie, a mając na uwadze wielkość kompleksu handlowego – było gdzie biegać 😉

Zadanie, jakie zostało postawione przed nami przez firmę zarządzającą obejmowało ukazanie na zdjęciach naturalnego przepływu klientów, zarówno w otoczeniu budynku, jak i ciągach komunikacyjnych, na tle rozpoznawalnych brandów, prowadzących w centrum handlowym swoją działalność, co nie było zadaniem zbytnio wymagającym, szczególnie w godzinach popołudniowych, kiedy ruch w obrębie obiektu handlowego staje się znacznie bardziej wzmożony.

Pasaż Łódzki jest doskonale skomunikowanym, atrakcyjnie zlokalizowanym i rozpoznawalnym obiektem handlowym. Znajduje się przy Alei Jana Pawła II – jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych Łodzi, która zaczyna się przy ul. Pabianickiej, głównej wylotówce z Łodzi w kierunku południowym, a kończy na estakadzie przy skrzyżowaniu z al. Mickiewicza, przechodząc w al. Włókniarzy. Nic zatem dziwnego, że w takim miejscu kumulują się znane wszystkim marki z bogatą ofertę handlową i usługową. Ukazanie szerokich, dobrze oświetlonych witryn sklepowych na zdjęciach nie stanowiło większego problemu. Pasaż Łódzki jest dobrze oświetlony, a szerokie korytarze zapewniają swobodny i niezakłócony przepływ klientów. Rzućcie okiem na poniższe zdjęcia:

Niezależnie jednak od celów, jakie stawia sobie właściciel lub zarządca obiektu, zdecydowanie warto co jakiś czas odświeżyć wizerunek i wykonać nowe, ciekawsze zdjęcia obiektu handlowego. Zdjęcia centrum handlowego o takim charakterze mogą być wykorzystywane w celach marketingowych i reklamowych. Mogą one pomóc w promowaniu obiektu, zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów i przyciągnąć uwagę potencjalnych najemców. Zdjęcia centrum handlowego bardzo często stanowią również dokumentację jego wyglądu i organizacji w konkretnym momencie czasu, co może okazać się przydatne w przyszłości, np. w przypadku zmian zachodzących w przestrzeni handlowej.

Nowe zdjęcia centrum handlowego w doskonały sposób oddają atmosferę zakupów w Pasażu Łódzkim. Otoczenie obiektu, przestronne pasaże handlowe i rozpoznawalne marki zostały pięknie zaprezentowane na fotografiach. Polecamy współpracę z Agencją fotograficzną Impatient Studio.

Julia Tokarska, Shopping Center Assistant, CH Pasaż Łódzki

Pasaż Łódzki jest doskonałym miejscem, w którym kumulują się rozpoznawalne brandy. Centrum jest doskonale zlokalizowane, przy Alei Jana Pawła II – jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych Łodzi, która zaczyna się przy ul. Pabianickiej, głównej wylotówce z Łodzi w kierunku południowym, a kończy na estakadzie przy skrzyżowaniu z al. Mickiewicza, przechodząc w al. Włókniarzy. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować sesję zdjęciową obiektu handlowego i liczymy na szybki powrót do współpracy w kolejnych sezonach ;).


Jeśli interesują Cię zdjęcia centrum handlowego – serdecznie zapraszamy do kontaktu!


Sesje zdjęciowe centrów handlowych, Fotografia centrów handlowych, Zdjęcia nieruchomości, Fotografia mieszkań na sprzedaż i wynajem, Fotografia portretowa – Poznań, Sesje portretowe dla biznesu, Sesje zdjęciowe w plenerze, Zdjęcia z drona, Fotografia z drona, Zdjęcia miast, gmin i regionów, Projekty logotypów, Projekty graficzne, Projektowanie bannerów reklamowych, Zdjęcia sklepów, Fotografia punktów sprzedaży, Agencja fotograficzna Poznań